Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen over onze producten en diensten. Staat je vraag er niet bij, neem dan direct contact op met onze klantenservice. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contact & openingstijden


  • Hoe kan ik contact opnemen met Leeuwerik?

  • Wat zijn de openingstijden van Leeuwerik?

  • Welke sluitingsdagen zijn er bij Leeuwerik?

  • Kan ik een bestelling plaatsen buiten de openingstijden en op sluitingsdagen?

Klant worden & webshopaccount


  • Hoe kan ik klant worden bij Leeuwerik?

  • Hoe kan ik toegang krijgen tot de webshop van Leeuwerik?

  • Wat zijn de voordelen van een webshopaccount?

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan dit opgelost worden?

  • Ik heb een nieuw e-mailadres. Wat moet ik doen?

Bestellen & retourneren


  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Leeuwerik?

  • Kan ik een bestelling plaatsen in de webshop als ik geen webshopaccount heb?

  • Welke prijzen krijg ik te zien in de webshop?

  • Hoe kan ik een staal bestellen in de webshop?

  • Is er voor elk artikel een staal leverbaar?

  • Zijn staalartikelen gratis?

  • Geldt er een maximum aantal voor staalartikelen?

  • Tot hoe laat kan ik bestellen om het de volgende dag geleverd te krijgen?

  • Kan ik een deel van de bestelling vooruit geleverd krijgen?

  • Ontvang ik een orderbevestiging?

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

  • Kan ik mijn order annuleren?

  • Wat zijn de bezorgkosten?

  • Hoe krijg ik inzage in de Algemene Voorwaarden van Leeuwerik?

  • Ik wil iets retouneren. Hoe ga ik te werk?

Betalen


  • Hoe kan ik bestellingen betalen?

  • Kan ik betalen met iDeal, creditcard of PayPal?

Cookies & privacy


  • Voldoet Leeuwerik aan de AVG wetgeving (Privacy verklaring)?

  • Worden er cookies geplaatst en wat doet Leeuwerik ermee?

  • Hoe kan ik mijn cookie-instellingen wijzigen?