In verband met een landelijke telefoonstoring zijn wij op dit moment moeilijk bereikbaar op onze vaste telefoonnummers. Stuur bij voorkeur een e-mail naar verkoop@leeuwerik.nl. In dringende gevallen kunt u bellen op de volgende mobiele nummers: 06-33132156 (Eindhoven) of 06-14269025 (Hoevelaken). Excuses voor het ongemak.

Stapelfeest! Ontvang 7% extra korting op jouw online bestelling vanaf 15 losse platen. Ga naar de actiepagina en ontdek meer!

Slim en digitaal samenwerken

Slim en digitaal samenwerken, dat doe je met Leeuwerik. Wat levert digitaal zaken doen jou op? Allereerst is het een stuk eenvoudiger. Doordat het hele orderproces digitaal afgehandeld wordt, zijn extra e-mails en PDF verleden tijd. Ook is het digitaal behandelen van orders voor jou een stuk sneller. Je hoeft namelijk niet meer die vele mailtjes en PDF te behandelen, wat je veel tijd en geld bespaart. Het derde voordeel is dat de kans op fouten veel kleiner is. Kortom, digitaal samenwerken levert jou veel voordelen op, dus waar wacht je nog op?

Slim en digitaal samenwerken met Leeuwerik. Electronic Data Interchange (EDI) en GatewiseSlim en digitaal samenwerken met Leeuwerik. Electronic Data Interchange (EDI) en Gatewise

Samenwerken via EDI

EDI betekent Electronic Data Interchange en is een proces tussen twee computersystemen. Hiermee kunnen twee bedrijven door middel van gestandaardiseerde berichten en specifieke communicatiesystemen bedrijfsinformatie uitwisselen, zoals aankooporders, facturen, verzendberichten, enz. Door digitaal deze berichten uit te wisselen, wordt de kans op fouten enorm verminderd en wordt er veel tijd en geld bespaard.

 

Koppeling met Gatewise

Jouw ERP/automatiseringspakket (bijvoorbeeld Proteus) gebruiken om rechtstreeks bij ons te bestellen? Dat kan in de meeste gevallen! Gatewise is een systeem wat ervoor zorgt dat jouw ERP systeem en die van ons digitaal met elkaar kunnen communiceren. Vanuit jouw systeem komen de bestellingen rechtstreeks bij ons binnen. Het hele orderproces wordt digitaal afgehandeld. Orders, orderbevestigingen, facturen, pakbonnen, alles wordt digitaal verstuurd. Ook met deze koppeling is de foutkans enorm verminderd en bespaar je een hoop tijd en geld.

 

Succesvolle koppeling met Redie!

"Het grote voordeel van werken met Gatewise zit in het verwerken van de facturen. Zeker als je de artikelen selecteert via ‘Catalog Manager’ is de kans op fouten nihil. Ook voor de werkvoorbereider is het werken met Gatewise fijn, omdat je de eventuele verschillen tussen je bestelling en de daadwerkelijke order makkelijk kunt zien en vergelijken. 

De koppeling naar Gatewise ging ook goed. Een goede uitleg aan enkele collega’s was voldoende om te starten. Het is een gebruiksvriendelijk programma en mogelijke kleine problemen worden direct aangepakt. In de eerste weken kregen we van elke bestelling nog een orderbevestiging in de mail, puur ter controle. Ideaal voor de werkvoorbereider die op deze manier zijn bestelling dubbel kon checken.  

Ik zou de koppeling zeker aanbevelen bij andere bedrijven. De kleine mogelijke problemen in de beginfase (die direct zijn aangepakt) wegen niet op tegen de grote voordelen die dit pakket biedt!"  

Ad Versmissen, Werkvoorbereider/Meewerkend voorman bij Redie

Wil jij ook profiteren van de voordelen van digitaal samenwerken?

Wil jij ook slim en digitaal met ons samenwerken? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden voor een digitale samenwerking te bespreken.